Η πολυήμερη εκδρομή του σχολείου, στα πλαίσια του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων «Ρομποτική και Ευεξία: Μαθαίνουμε Παίζοντας», πραγματοποιήθηκε από την Τετάρτη 1 Απριλίου 2026 μέχρι και το Σάββατο 4 Απριλίου 2026. Κατά την διάρκεια της πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στο εργοστάσιο και τον εκθεσιακό χώρο της ΕΨΑ και στο τμήμα Ηλεκρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπηστιμίου Θεσσαλίας. Οι επισκέψεις αυτές έδωσαν τη δυνατότητα στους μαθητές να αντιληφθούν πως συνδέονται τα επαγγελματικά τους ενδιαφέροντα με εφαρμογές στον επαγγελματικό χώρο καθώς και να αποκτήσουν εφόδια σχετικά με την επαγγελματική τους πορεία και επεχειρηματικότητα. Στα πλαίσια της εκδρομής, εκτός από το πανεπιστήμιο και την ΕΨΑ, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη και στο αρχαιολογικό μουσείο του Βόλου καθώς και στο Μουσείο της πόλης του Βόλου.




